O Mnie
Wspieram rozwój mowy i komunikacji, łącząc neurologopedię z terapią sensoryczną. Każde dziecko to indywidualna historia – razem znajdziemy najlepszą drogę do sukcesu.

Moja pasja i doświadczenie
Dzień dobry, nazywam się Iwona Kulka i jestem neurologopedą klinicznym.
Iwona Kulka
Szkolenia i kursy
Terapia karmienia i trudności w jedzeniu
- Motoryczna terapia jedzenia – A. Zielińska, E. Kaszubowska
- Zaburzenia połykania – podstawy diagnozy, terapii i wsparcia w życiu codziennym – dr E. Winnicka
- Tekstura Human Touch Feeding Therapy – M. Habik
- Teoria Poliwagalna i wybiórcze jedzenie w praktyce – M. Karga
- Terapia SI dziecka jedzącego wybiórczo – M. Karga
- ARFID – diagnoza i terapia – D. Sikora
- Wybiórczość pokarmowa u dzieci ze spektrum autyzmu. Program Marchewkowe Pole – A. Rajs Glazar
- Podstawy karmienia terapeutycznego z wykorzystaniem pozycji oralnej – P. Jaworski
- Trening karmienia logopedycznego od podstaw – A. Kaczyńska
- Trening karmienia logopedycznego – część II – A. Kaczyńska
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym – M. Baj Lieder
- Trening karmienia. Praktyczny warsztat terapeutyczny – A. Kalina
- Dziecko nadwrażliwe na dotyk w sferze oralnej na terapii logopedycznej – M. Baj Lieder
- Terapeuta orofacjalny z pasją – M. Przeździęk, A. Kaczyńska
Logopedia i neurologopedia
- Niemowlak u logopedy – część I (opieka logopedyczna nad niemowlęciem – wprowadzenie) – M. Machoś
- Niemowlak u logopedy II Miobobo (krótkie wędzidełko u niemowląt – podejście praktyczne) – M. Machoś
- Ankyloglossia u noworodków i niemowląt – M. Rządzka
- Stymulacja taktu ustno-twarzowego – M. Gawryl
- FTM – Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna – prof. dr hab. D. Pluta-Wojciechowska
- Ortodoncja dla logopedów – A. Listwoń
- Diagnoza i terapia wad wymowy – dr A. Kabała
- Sensomotoryczna Terapia Orofacjalna (STO) – dr n. hum. A. Regner
- Staw skroniowo-żuchwowy i czynny układ stabilizujący w praktyce terapeutycznej – K. Bieniek
- Elektrostymulacja w terapii logopedycznej – E. Radkowska
- Autorska metoda terapii rotacyzmów i pararotacyzmów – J. Asperski
- MFT 9-99 sTArs – Miofunkcjonalna terapia – A. Kittel, B. Paradowska
Integracja sensoryczna i terapia SI
- Diagnoza SI – K. Ciesielska
- Modulacja sensoryczna w diagnozie – M. Karga
- Interocepcja – odkrywamy ósmy zmysł – A. Charęzińska
- SI w terapii logopedycznej dziecka z ASD – M. Wiśniewska
Komunikacja i metody pracy z dziećmi
- Uważność w edukacji Kosmos i Kajo – instruktor uważności
- Wczesna interwencja i wspomaganie w rozwoju dziecka z grupy ryzyka – dr T. Kaczan
- Dziecko zagrożone dysleksją, z dysleksją i innymi zaburzeniami – wspomaganie rozwoju – dr K. Sedivy-Mączka
- Karta Oceny Logopedycznej Dziecka (KOLD)
- KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1 m. ż. do 9 r. ż.
Metoda Krakowska
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania® – dr Z. Orłowska-Popek
- Praca z dzieckiem autystycznym, edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna – Warsztat praktyczny – A. Bala
- Metody wywoływania głosek – dr A. Kabała
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) – dr Z. Orłowska-Popek
- Alalia (opóźniony rozwój mowy, SLI), diagnoza i terapia – E. Bielend-Mazur
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu – prof. UP dr hab. M. Korendo
- Metody i narzędzia komunikacyjne wykorzystywane w komunikacji alternatywnej i wspomagającej
- Techniki Metody Krakowskiej w pracy z pacjentem dorosłym z afazją
- Afazja dziecięca, czyli o poszukiwaniu Yeti. Problemy diagnostyczne i terapeutyczne – A. Żywot
- Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego z zastosowaniem metody werbo-tonalnej – A. Lorenc